Loris Kapirosi

Loris Kapirosi veruje da su promene koje je on predložio Bridžstonu a fabrika ih implementirala, doprinele bezbednosti u MOTO GP. 2011. je ostala obeležena incidentima, naročito petkom kada su korišćene gume u kojima su bile komponente kojima je trebalo dosta vremena da se zagreju. I Đakomo Agostini, petnaestostruki šampion sveta je pozvao proizvođača da nešto promeni posle fatalnog incidenta koji se desio Marku Simončeliju .

Kapirosi je, kada je prestao da bude aktivni vozač MOTO GP šampionata počeo da radi za Bridžston što je rezultiralo manjim brojem incidenata ove sezone. 39. godišnji Kapirosi veruje da je doprineo bezbednosti na stazi.

“Ponosan sam na sve ono što sam uradio. Ove godine, niko nije slomio ni košcicu zbog problema sa gumama odnosno zbog nezagrejanosti guma. Bridžston je dobro odradio posao i mislim da sam ih naveo na dobar pravac. Još uvek nije gotovo, za 2013. godinu smo spremili gume koje će biti posebno za CRT mašine i verovatno će biti veći izbor guma za timove. Radimo na sitnim, ali važnim detaljima. Razgovarao sam sa svim vozačima i rešavamo jedan po jedan problem. Radimo uporedo i na zaštitnoj opremi za vozače, jer ne želimo da vidimo da se dešava da nose kacige oštećene pri padovima. To je pitanje bezbednosti, jer ako je oprema već bila izložena udarcima, postaje manje otprona na naredne…“