0
Domaći fudbal

Zvezda i Lav podelili doživotne karte najsrećnijima

Objavljeno: 07.08.13 u 14:51

zvezda-dozivotne-karte

Doživotne karte za sve Zvezdine utakmice na Marakani dobili su navijači Crvene zvezde: Ilija Tasić, Milan Matić, Marjan Lazereski, Mića Kalajdžić, Milan Milanović, Nikola Đokić, Gojko Milikić i Dušan Miletić. Nagradu dobitnicima uručili su trener Slaviša Stojanović i prvotimci crveno-belih Nejc Pečnik, Vukan Savićević i Luka Milunović.

Navijačima su se nakon uručenja vrednih poklona obratili direktor Marketinga Crvene zvezde Goran Broćić, a ispred kompanije „Carlsberg“ Marko Simić.

„Čestitam nagrađenima i hvala svim navijačima koji učestvuju u nagradnoj igri „Lav igra i strast“. Zahvaljujući njima, odnosno kodovima koje šalju, veoma smo blizu dobijanja novog klupskog autobusa. U fazi smo da biramo detalje, kao na primer sedišta, kako bi igračima tokom putovanja bilo udobnije. Uveren sam i da će trener Stojanović i igrači sutra na terenu delovati kao Lavovi. Zahvaljujem se „Lavu“ na podršci i nagradnoj igri koju su organizovali u saradnji sa Crvenom zvezdom. Doživotna karta je nešto što se ne može kupiti novcem i za svakog navijača ima veliki težinu“ – istakao je Goran Broćić.

Predstavnik kompanije „Carlsberg“ Marko Simić naveo je da je opredeljenje menadžmenta „Lav piva“ da se uvek vezuje za najpopularniji sport na svetu.

„Lav je oduvek vezan za fudbal kroz sponzorstvo reprezentacije Srbije ili u konkretnom slučaju, Crvene zvezde, a fokus u akciji „Lav igra i strast“ smo stavili na doživotne karte. Takođe, pozivam sve navijače koji se još uvek nisu registrovali, da to učine, jer konkurs ulazi u finiš i preporučujem im da ne propuste priliku da osvoje vredne nagrade“ – izjavio je Marko Simić.

Podsećamo, Lav igra i strast je nagradni konkurs koji je počeo 1. oktobra prošle godine. Baziran je na prikupljanju kodova sa otvarača LAV promotivnih limenki i specijalno kreiranom sajtu, kasnije i mobilnoj aplikaciji, preko koje svi učesnici upisuju kodove i menjaju ih za vredne nagrade. Putem konkursa do sada je prikupljeno oko pola miliona kodova, a završetak akcije planiran je za 31. avgust.

0
0

0 Komentara

Ostavi komentar

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.

Unesite pojam i stisnite enter