
Printscreen
RED BUL NASTAVLJA IMITACIJE NAJBOLJIH: Sada kopiraju Meklaren!
Nastavlja se „inovacija“ austrijskog tima!
Red Bull pokušava da kopira inovativni dizajn zadnjih kočnica Meklarena kako bi rešio problem pregrevanja zadnjih guma, što je posebno bilo izraženo tokom trke u Majamiju.
Meklarenov bolid MCL39 koristi protok vazduha na specifičan način za hlađenje kočnica, što im omogućava bolju kontrolu temperature guma
🗞️| De acordo com o RacingNews365, a Red Bull está explorando maneiras de copiar o design dos freios traseiros da Mclaren numa tentativa de controlar melhor a temperatura dos pneus.
🔹A Red Bull está desenvolvendo um pacote de atualizações e continuará a implementá-lo nas… pic.twitter.com/18rHCcwEEy
— Portal RBR Brasil 🇦🇹🇧🇷 (@PortalRBRBrasil) May 13, 2025
FIA je već pregledala sistem i potvrdila njegovu regularnost, a pored Red Bula, i Ferari i Mercedes rade na sličnim rešenjima. Red Bul priprema novi paket unapređenja sa naglaskom na zadnje kočnice, ali iz tima poručuju da ne postoji “čarobni štapić” – napredak je moguć samo kroz postepeni, temeljni inženjering.
ilj im je da unaprede bolid dovoljno brzo kako bi sustigli i prestigli konkurenciju, a oglasili su se iz austrijskog giganta:
„Ako se previše klizate i driftujete, zadnje gume će se verovatno pregrejati. Napravili smo određene korake, možda se to spolja ne vidi, ali napredak je postepen. Nije u pitanju ‘mahanje čarobnim štapićem’ – radi se o temeljnom i pametnom inženjeringu. Imamo slobodu da radimo šta želimo kad možemo, ali nas ograničavaju broj zaposlenih i budžet. Ipak, cilj ostaje isti – razviti najbolji mogući bolid i konstantno ga unapređivati“, rekao je Monagan.