Nastavlja se „inovacija“ austrijskog tima!
Red Bull pokušava da kopira inovativni dizajn zadnjih kočnica Meklarena kako bi rešio problem pregrevanja zadnjih guma, što je posebno bilo izraženo tokom trke u Majamiju.
Meklarenov bolid MCL39 koristi protok vazduha na specifičan način za hlađenje kočnica, što im omogućava bolju kontrolu temperature guma
🗞️| De acordo com o RacingNews365, a Red Bull está explorando maneiras de copiar o design dos freios traseiros da Mclaren numa tentativa de controlar melhor a temperatura dos pneus.
🔹A Red Bull está desenvolvendo um pacote de atualizações e continuará a implementá-lo nas… pic.twitter.com/18rHCcwEEy
— Portal RBR Brasil 🇦🇹🇧🇷 (@PortalRBRBrasil) May 13, 2025
FIA je već pregledala sistem i potvrdila njegovu regularnost, a pored Red Bula, i Ferari i Mercedes rade na sličnim rešenjima. Red Bul priprema novi paket unapređenja sa naglaskom na zadnje kočnice, ali iz tima poručuju da ne postoji “čarobni štapić” – napredak je moguć samo kroz postepeni, temeljni inženjering.
ilj im je da unaprede bolid dovoljno brzo kako bi sustigli i prestigli konkurenciju, a oglasili su se iz austrijskog giganta:
„Ako se previše klizate i driftujete, zadnje gume će se verovatno pregrejati. Napravili smo određene korake, možda se to spolja ne vidi, ali napredak je postepen. Nije u pitanju ‘mahanje čarobnim štapićem’ – radi se o temeljnom i pametnom inženjeringu. Imamo slobodu da radimo šta želimo kad možemo, ali nas ograničavaju broj zaposlenih i budžet. Ipak, cilj ostaje isti – razviti najbolji mogući bolid i konstantno ga unapređivati“, rekao je Monagan.