0
Lifestyle

FOTO: Gorenje

NOVI NIVO IGRE UZ GORENJE: Odbrojavanje do rukometnog prvenstva Evrope!

Objavljeno: 12.12.23 u 12:15

Gorenje, brend koji živi u srcu domova mnogih generacija, zvaničan je partner četiri predstojeća muška i ženska Evropska prvenstva u rukometu (EHF) 2024. i 2026. godine. Gorenje je itekako poznat kao prijatelj evropskog rukometa, jer je već pružao podršku ovom prvenstvu 2018. u Hrvatskoj, a potom i na naredna dva, 2020. i 2022. godine.

Ovo je 16. izdanje turnira i treće na kojem učestvuju 24 nacionalne evropske rukometne reprezentacije. Među njima su Švedska sa rekordom od pet evropskih trofeja (1994, 1998, 2000, 2002. i 2022), Francuska sa tri, Španija, Danska i Nemačka sa po dve titule, a Rusija sa jednom. Na predstojećem Prvenstvu, smatraju stručnjaci, ima mnogo fantastičnih timova, pretendenata da preuzmu tron, zbog čega očekujemo još jedan sjajan turnir.

Tokom 17 takmičarskih dana biće odigrano 65 utakmica, a naš nacionalni tim je u grupi C, zajedno sa Islandom, Mađarskom i Crnom Gorom. Finale Evropskog prvenstva igra se u Kelnu, a za obaranje rekorda posećenosti sprema se Merkur Spiel-Arena u Dizeldorfu, jer bi 10. januara trebalo da premijernim utakmicama i otvaranju prisustvuje više od 50.000 navijača.

Zanimljivo je da se samo hokej na ledu, od svih timskih sportova, smatra bržom igrom od rukometa, a u svetu danas postoji 1.300.000 timova sa više od 30 miliona aktivnih igrača.

FOTO: Gorenje

Novi nivo igre uz Gorenje

Za predstojeće muško Evropsko prvenstvo u rukometu, koje će se održati od 10. do 28. januara naredne godine u Nemačkoj, Gorenje je unapredilo svoj sponzorski paket. Jedan od noviteta je prikazivanje snimaka Top-5 golova, koji će gledaoce i publiku u dvorani podsetiti na najbolje momente prethodnog dana.

Pored toga, Gorenje će tokom trajanja Prvenstva organizovati različite aktivnosti tokom poluvremena, kao i sprovođenje već uspešne #simplyfans sponzorske platforme koja je od 2017. godine dobro poznata ljubiteljima evropskog rukometa i fudbala.

Ponosni sponzor ženskog rukometa

Gorenje s ponosom podržava ženski rukomet, a sa ciljem da svoju posvećenost ovom sportu proširi i poveća. Gorenje je zato, sada prvi put, postalo deo sponzorskog tima za ženski EHF EURO, jer je posvećenost rodnoj ravnopravnosti važan temelj ESG strategije ove kompanije, što se prenosi i na nivo sportskih sponzorstava.

„Izuzetno sam ponosna što prvi put ulazimo u oblast ženskog rukometa. Pružanjem podrške EHF EURO-u u kojim se takmiče pripadnici jačeg i lepšeg pola, 2024. i 2026. godine, nastojaćemo da dalje povećavamo prepoznatljivost našeg brenda i ojačavamo svoju vodeću poziciju na evropskom tržištu”, rekla je Alenka Potočnik Anžič, direktorka marketinga Hisense Europe.

Prema rečima Martina Hausleitnera, generalnog sekretara EHF-a, partnerstvo Evropske rukometne federacije sa Gorenje brendom nastavak je uspešne saradnje i korak napred u razvoju ženske igre.

„Čast nam je što nastavljamo dugoročnu saradnju sa Gorenjem i to za četiri nadolazeća prvenstva. Tokom proteklih godina izgradili smo zaista snažno partnerstvo, a sada smo posebno ponosni na činjenicu da ga podižemo na još viši nivo kroz potpisivanje sponzorstva sa Evropskim prvenstvom u rukometu za žene, 2024. i 2026. godine”, izjavio je Hausleitner.

1
0

0 Komentara

Ostavi komentar

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.

Unesite pojam i stisnite enter