
BELGRADE, SERBIA - SEPTEMBER 15: General overview of the stadium FK Partizan priort to the UEFA Europa Conference League group D match between FK Partizan and OGC Nice at Stadion FK Partizan on September 15, 2022 in Belgrade, Serbia. (Photo by Srdjan Stevanovic - Starsport.rs)
PARTIZAN PUŠTA U PRODAJU ULAZNICE ZA ŠERIF: Za sezonce popusti!
Pristupačno, s obzirom na važnost meča!
Fudbaleri Partizana drugi deo sezone počeli su dobro – pobedom na zaleđenom terenu u Kruševcu.
U subotu će igrati protiv Mladosti GAT, nakon čega im sledi gostovanje Šerifu u okviru šesnaestine finala Lige konferencija.
Crno-beli će sutra pustiti u prodaju karte za revanš utakmicu sa Šerifom, koja je na programu 23. februara. Nadaju se u Humskoj da će stadion biti ispunjen do poslednjeg mesta.

Cene karata će biti sledeće:
Jug/Sever 1.500; Istok bočno 2.500; Istok centar – 3.300; Zapad bočno – 3.500; Zapad centar – 4.500; lože istok – 8.000,00; lože zapad – 12.000 dinara.
Sa druge strane svi vlasnici sezonskih ulaznica i paketa ulaznica za grupnu fazu Lige konferencije kupovinom karte ostvaruju popust na još jednu.
Cene sa popustom će biti sledeće:
Jug/Sever – 1.000; Istok bočno – 1.750; Istok centar – 2.300; Zapad bočno – 2.450; Zapad centar – 3.150; Lože istok – 5.600; Lože zapad – 8.400 dinara.
Prodaja počinje preko servisa Tiketlajn, sutra od 10 časova, dok će prodaja na stadionu početi u ponedeljak, 20. februara.
NAJNOVIJE VESTI O PARTIZANU:
OVAKO IZGLEDA TABELA EVROLIGE POSLE OVOG KOLA: Evo na kojim pozicijama se nalaze „Večiti“
OBRADOVIĆ OTKRIO ŠTA ĆE BITI TAJNO ORUŽJE PROTIV OLIMPIJE: „To je tim koji ima igrače, sve osim Hajnsa, sposobne da šutiraju za tri poena“
BIVŠI AS PARTIZANA GOVORIO O ZAHIDU: ‘Odmah se videlo da ima veliki potencijal – Čujemo se stalno, čestitam posle svake utakmice!’
DULJAJ PRED GRAFIČAR: ‘I oni i mi smo motivisani – To je mlada, dosta agresivna ekipa!’ (VIDEO)
Nema informacije da li „decija tibina “ vazi? Neka se Klub javi u vezi sa tim. Inace mislim da klub uvek treba da imamesta za decicu, naprosto, to je najbolja reklama za stvaranje nove generacije navijaca, veliki ulog za bolju buducnost !