PRAVI LJUDI NA PRAVOM MESTU: Voždovac napravio sjajan potez dovođenjem novog direktora marketinga
Čovek koji se već dokazao u ovoj sferi, iako se nikada direktno nije bavio marketingom.
Poznati humanitarac i osnivač organizacije ‘Zajedno za život’ Jovan Simić novi je direktor marketinga Voždovca.
Dugogodišnja saradnja Zmajeva i Simića danas je pretočena u poslovan odnso, pošto je Voždovac angažovao Jovana Simića kao novog direktora marketinga. Primaran cilj ovakvog poteza jeste animacija navijača i veća poseta na utakmicama Zmajeva, a utisak je da je Voždovac za tako nešto odabrao pravog čoveka.
Priča Jovana Simića počela je u aprilu 2014. godine kada je rešio da nešto promeni, i to iz svog okruženja, i pomogne Nađi Novaković usled retke i teške bolesti matičnih ćelija, kojoj je bilo neophodno 300.000 evra za transplataciju koštane srži. Rešio je da se odrekne svoje kolekcije dresova, da animira javnost i nabavi još veoma retkih i dobrih, i uspeo je. Te večeri je u OŠ ‘Ivo Andrić’ na Kanarevom brdu prikupljeno 57.500 evra, a kasnije i cela suma, te je mala Nađa uspešno izlečena.
Simić je nastavio sa mnogobrojnim akcijama, pokrenuo svoju humanitarnu organizaciju ‘Zajedno za život’, a pored funkcije koju obavlja u njoj, sada će se baviti i promocijom Voždovca.
– Presrećan sam što ću ubuduće obavljati funkciju direktora marketinga FK Voždovac. Velika je čast i odgovornost postati deo jednog zdravog sistema i kluba u kojem se neguju prave porodične vrednosti, kako na terenu, tako i van njega. Voždovac je moderan klub, u svakom smislu, koji poseduje najmoderniju infrastrukturu u Srbiji. Primaran cilj jeste da približimo klub još više navijačima, ali i navijače klubu i da se taj odnos reflektuje kroz posetu na tribinama. Voždovac će biti klub koji će na moderan način komunicirati sa javnošću i prenećemo sve trendove koji su u toku u svetskom fudbalu kod nas i tako pomeriti granice i postaviti nove standarde, rekao je Jovan Simić.