in

LIFESTYLE: Tri minuta za ravan stomak

Kako se polako bliži kraj praznika i obilnog unošenja ukusnih poslastica, vreme je da počnemo da razmišljamo o kilogramima viška koje smo zadobili. Hotsport Lifestyle donosi vam jednostavne vežbe za stomak koje možete da radite kod kuće.

Za ove vežbe potrebno je da izdvojite najmanje tri minuta. Naravno, kako budete ponavljali ove vežbe iz dana u dan, mnogo više vremena ćete odvajati na vežbanje, osećate se zadovoljnije i uporan rad će dati rezultate.

Prednji stomačni mišići

Lezite na leđa, savijte noge tako da vam stopala dodiruju pod. Pogled je usmeren prema gore. Ispružite ruke ispred sebe i podižite se potiskujući ih što dalje između nogu, pri tome glavu i ramena podižući od poda. Svaki put prilikom guranja ruku ka napred izdišite, a kada se spuštate u početni položaj – udište vazduh. Vežbu ponovite deset puta i tek posle toga glavu i ramena spustite na pod i omorite se.

Kosi stomačni mišići

Nakon toga, ispružene ruke nećete potiskivati unapred između nogu, nego ćete ih pružati sa strane pored jedne, a zatim druge noge. To radite jačinom tako da osetite umerenu napetost stomačnih mišića. Deset puta uradite vežbu sa jedne strane, nakon čega ramena i glavu spustite na pod i napravite kratku pauzu. Zatim sve ovo ponovite još deset puta u drugu stanu.

Veoma je važno da pazite na disanje prilikom vežbanja, dok sa svakim novim ponavljanjem vi slobodno možete da povećate broj trbušnjaka po seriji, onako kako vama odgovara.

hotsport.rs/trbusnjaci.net

Sportske vesti iz zemlje i sveta možete pratiti i na našoj fejsbuk stranici Hotsport.rs, kao i na našem Tviter nalogu.

Diskusija

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Učitavanje

0

ČAK I KADA JE NA KLUPI: Ronaldo u fokusu, kamerman ga izludeo (VIDEO)

KARLOVIĆ: Neverovatno, ali uspeo sam da pobedim Novaka