in

LIFESTYLE: 10 trikova za savršenu liniju

Pred nama su praznici i bogate trpeze koje će nam zagarantovano doneti poneki neželjeni kilogram viška. Zato vam pored redovne ishrane i treninga, nudimo par saveta koji će vam pomoći da ih se lako oslobodite.

1.Pravite pauzu od 3 sata između obroka. Dajte vremena stomaku da procesuira svaki obrok. Naravno, između obroka možete pojesti užinu koja ima oko 250 kalorija.

2. Nakon treniranja, hodajte neko vreme. Ako sednete ili legnete,enzimi koji se bore protivmasti se deaktiviraju.

3. Pijte zeleni čaj, jer on ubrzava vaš metabolizam.

4. Pokušajte da vežbate čim ustanete, jer time gubite kilogram više od onih koji vežbaju

5. Izbegavajte energetska pića.

6. Vežbajte u društvu, nije bitno da li šetate ili trčite. Zajedničko vežbanje može da vam pomogne da se pridržavate svog plana vežbanja.

7. Smanjite unos kalorija i mršavićete.To ne znači da treba drastično promenite unos hrane, već da samo trebate biti pametniji kod odabira onoga što ćete jesti.

8. Pobrinite se da dovoljno spavate. Bez adekvatnog odmora možete oštetiti telo i zdravlje.

9. Pijte što više vode.

10. Nikada ne preskačite obrok. Preskakanje obroka smanjuje energiju. Jedno od rešenja je držati pripremljena jela u zamrzivaču koja možete na brzinu zagrejati.

hotsport.rs

Sportske vesti iz zemlje i sveta možete pratiti i na našoj fejsbuk stranici Hotsport.rs, kao i na našem Tviter nalogu.

Diskusija

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Učitavanje

0

PAKUJU SE KOFERI NA MARAKANI: Pola tima napušta Crvenu zvezdu?

RIZIKO: Trener Minesote uporedio svoju ekipu sa Makedonijom!