6201228204c629ca529e22787384315_extreme

Rukometni klub Partizan saopštio je da je započeo promotivnu kampanju “Rukomet se vratio” čiji je cilj da podstakne građane da posećuju utakmice i da navijaju fer i sportski.

Kampanju Partizana čini serija oglasa, plakata, “veb-banera” i radio-spotova. Ideja kluba i marketinga je da podstakne svest ljudi da su sportska borilišta mesta na kojima će navijači fer i sportski bodriti svoje ljubimce.


“RK Partizan nastoji da se približi i identifikuje sa vernim i s novim navijačima kluba. U promotivnim aktivnostima učestvovaće zaslužne osobe iz sportskog i društvenog života koje će na taj način dati posebnu vrednost porukama oglasne kampanje”, piše u saopštenju.

Prvi promoter ove kampanje je muzičar Dragoljub Đuričić. U subotu od 20.00 sati, u 5. kolu Regionalne lige, prvi put u istoriji dva kluba, snage će odmeriti Partizan i Borac iz Banjaluke.

Kao deo proslave 68. godišnjice Sportskog društva Partizan, utakmica će trajati 68 minuta. Najmlađi navijači će posle završetka meča moći da siđu na teren i da se slikaju i igraju rukomet sa prvotimcima Partizana.

hotsport.rs/tanjug