Predstavnik tima Fors Indije Bob Fernlej opisao je prvo izlaženje sejfti kara na stazu kao „šalu“.

Hilkenberg i Baton su u tom trenutku imali 48 sekundi prednosti u odnosu na rivale već posle 22 kruga jer su krenuli na slikovima i sa prvim kapima kiše, dok su svi ostali rivali otišli na zamenu guma i izgubili dosta vremena. Ipak, njihova prednost se istopila kada je na stazu izašao sejfti kar da bi se staza očistila od krhotina koje su ostale a na jednu od njih je naleteo i vozač Mercedesa Niko Rozberg i probušio zadnju gumu.


Fernlej kaže da je sve moglo da se odradi i pod žutom zastavom i optužio zvaničnike da su ovo namerno izveli kako bi malo „začinili“ trku: „Mislim da je sejfti kar bio čista zajebancija, mislio sam da se igramo NASCARa. Ovo je sve moglo da se odradi pod duplom žutom zastavom.  Bili smo daleko ispred sa Batonom, i ova odluka je bila usmerena samo na to da se napravi šou a ne trka.“

Hilkenberg je zadržao vođstvo i posle restarta i ostao na prvoj poziciji sve do greške u 48. krugu kada je dozvolio Hamiltonu da ga obiđe. Dvojac je kasnije imao kontakt koji je rezultirao ispadanjem Hamiltona iz trke, i kaznom “Drive-trough“ za Hilkenberga koji je morao da prođe kroz boks i tada je pao na petu poziciju…