Prva polovina sezone u Formuli jedan je završena. Neki su rešili da se odmore, dok neki moraju da koriste četvoronedeljnu pauzu kako bi izvršli neophodne promene na bolidima i samim tim bili konkurentniji od ostalih timova na sledećem trkačkom vikendu u Belgiji.Iako smo se bojali da će sezona ponovo biti dosadna za publiku, jer viđa stalno jedne te iste vozače koji se takmiče za titulu najboljeg i na kraju uvek pobede – Luis Hamilton i Mercedes.

Delovalo je i da će se i ove sezone nastaviti tim putem. Hamilton sa šest pobeda i Botas sa dve dominirali su tokom ove sezone, publika se dosađivala i bila na putu da kopletno bojkotuje gledanje najbržeg cirkusa na svetu. Ključni preokret dogodio se u Špilbergu (Austrija) kada je Ferstapen odneo pobedu i učinio da Formula jedan ne pada u zaborav.


Na testiranjima pre početka sezone u Barseloni, delovalo je da će Ferari biti taj tim koji će napadati ‘srebrne strele’ i sprečiti ih da grabe ka šestoj uzastopnoj tituli konstruktora. Dominirali su u svim segmentima, bolje kontrolisali Pireliveje pneumatike za 2019. i bili najbrži od svih ostalih, pa čak i od Mercedesa. Međutim, ni Sebastijan Fetel ni Šarl Lekler ne uspevaju da izvuku kompletan potencijal iz svojih bolida i prenesu ga na stazu. Ostaje da se vidi da li će tim iz Marinela ispraviti greške na bolidima i učiniti da iznenade okolinu pobedama i ponovo biti u konkurenciji za titulu. Ali, činjenica je da će to biti jako težak put. Nadamo se iznenađenju.

Tim koji odavno predstavlja pretnju nemačom fabrikantu je ekipa Red Bula koja je na vreme rešila svoje domaće zadatke i sa Maks Ferstapenom grabi priliku za titulu vozača i konstruktora koju su poslednji put uzeli 2013. godine. Tada sa Fetelom

Ostaje videti da li će se najbrži cirkus na svetu odvijati u ovom ritmu. Za sada smo zadovoljni kao i publika koja pomno prati dešavanja. Sledeća trka se vozi u Belgiji na čuvenoj stazi Spa Frankošamp 1. septembra.

Autor – Lazar Kuzmanović