SPORTIFICO OSVAJA SVET ŽENSKOG FUDBALA: U pripremi je nova aplikacija za dame!
Srpska start up kompanija Sportifico, priprema za 2021. godinu platformu za ženski fudbal koja prati globalnu ekspanziju ‘dama u kopačkama’ i pretenduje da vrlo brzo postane lider u ovom sportu.
Aplikacija koju Sportifico pravi, pomoćiće fudbalerkama da na jednom mestu predstave svoju tržišnu vrednost, poput onog što za fudbalere radi čuveni sajt ‘Transfermarkt’. Navijači će na jednom mestu moći da saznaju sve važne informacije o svojim omiljenim klubovima i igračicama, kao i da kupe dresove ili osvoje kopačke kojim je neka od fudbalerki dala pobednosni gol ili rukavice kojima je odbranjen odlučujući penal.
– Odluka da nakon uspeha sa našom primarnom aplikacijom, društvenom mrežom za fudbalere, fudbalerke i trenere odlučimo da pravimo jednu ovakvu platformu nije došla slučjano – započinje Ruža Ilić, član Sportifico tima.
Nakon što su na svom prvom proizvodu uvideli da fudbalerke postižu izuzetne rezultate, da ih prati jako veliki broj ljudi, a da na globalnom tržištu ne postoji istaknuti lider u ovom polju, odlučili su da sa ekspertima iz Izraela provere da li su na pravom putu:
– Prošle godine pobedili smo u izraleskom takmičenju ‘Colosseum SportTech’ sa najboljim rešenjem iz Srbije gde smo zapravo testirali da li za platformom posvećenom fudbalerkama postoji svetska potreba, dok u to da smo mi tim koji ima mogućnosti to da ostvari, nismo
sumjali ni jednog trenutka.
Ideja ne samo što je potvrđena, nego je mladi tim koji čine IT stručnjak Miloš Erić i već poznata lica sportske industrije Aleksandra Stojković i Ruža Ilić, nastavio da priprema proboj na svetsku fudbalsku scenu.
– Uprkos teškoj godini za sport uopšte, ostvarili smo saradnju sa velikim brojem ženskih fudbalskih klubova koji nastupaju u UEFA Ligi šampiona za žene, ali i sa poznatim svetskim imenima koje su nekada igrale za klubove poput Bajerna iz Minhena ili nastupale na
svetskim i evropskim šampionatima za žene.
Na primeru Daniele Kuhut, fudbalerske iz Srbije, koja je zahvaljujući Sportifico aplikaciji postala adidas running ambasador, veruju da takvu pomoć u karijeri mogu da pruže i ostalim devojkama čiji talent i rezultati nisu ni približno podržani od strane svetskih brendova ili
spozora. Zbog toga veliki broj devojaka ostavlja fudbal po završetku svog školovanja, jer im se bavljenje drugim poslovima više isplati.
– Naš cilj je mnogo veći od poslovnog! Želimo devojkama koje se bave fudbalom da pomognemo da ne odustaju od sporta koji vole, samo zato što niko još nije uvideo potencijal koji ženski fudbal pruža u ovoj meri. Smatramo da ćemo takvim pristupom direktno uticati da se kvalitet ženskog fudbala poveća, kako na klupskom, tako i nacionalnom nivou, posebno u našem regionu – zaključuje Ilićeva.
FOTO. Privatna arhiva