Oglasite se kod nas, kontakt: marketing@hotsport.rs
O nama
Sportski portal Hotsport.rs osnovan je u septembru 2012. godine, sa ciljem da na domaćoj internet sceni ponudi nešto drugačiji pristup informisanju sportski nastrojene publike.
U skladu sa porastom broja informacija koje moderan čovek svakodnevno primi iz brojnih izvora informisanja, odlučili smo da ljubitelje sporta informišemo o najvažnijim sportskim događajima širom planete na brz, jednostavan ali i sveobuhvatan i prijatan način.
Osim informativnih sadržaja, portal Hotsport.rs obiluje i autorskim tekstovima koji podstiču na debatu o sportskim temama, bilo aktuelnim ili vanvremenskim.
Takođe, na ovom portalu možete pronaći i aktuelne fotografije visoke rezolucije sa većine domaćih sportskih borilišta, kao i multimedijalne sadržaje koji su hit u svetu.
Od svog nastanka pa do danas, Hotsport.rs konstantno raste, kako po obimu vesti i materijala koje pruža korisniku, tako i po broju čitalaca, broju komentara na vesti, te broju posetilaca na dnevnom i mesečnom nivou. Samo u oktobru 2022. godine portal je posetilo preko 500.000 jedinstvenih korisnika koji su ostvarili skoro 2 000 000 poseta.
Tokom dosadašnjih deset godina rada, Hotsport.rs je posetilo preko 30 000 000 jedinstvenih korisnika, naravno pretežno ljubitelja sporta. Mnogi od njih postali su svakodnevni čitaoci i zahvaljujući njima Hotsport.rs svakodnevno raste.
Bilo da ste neko ko eventualno vikendom isprati važne fudbalske lige, strastveni pratilac košarke, obožavalac Novaka Đokovića ili jednostavno osoba koja smatra da je sport sastavni deo opšte kulture te da uvek treba biti u toku, Hotsport.rs je pravo mesto za vas!
Oglašavanje
HotSport je od svog nastanka dizajniran po svetskim standardima, kako bi i posetioci i oglašivači imali maksimalan komfor.
Od svog nastanka, portal je doživeo četiri značajna redizajna, svaki put sa ciljem da se pomenuti komfor još više proširi za obe zainteresovane strane.
Baneri, njihove dimenzije, pozicije i dizajn, usklađeni su sa svetskim standardima digitalnog oglašavanja, sa ciljem da potencijalni oglašivači imaju maksimalne efekte prilikom reklamiranja svog proizvoda ili usluge.