Lifestyle
14:55 18.12.2025.

REVOLUCIJA U BEOGRADSKOJ ARENI: Svetski gigant Coca-Cola zvanični partner najveće srpske dvorane!

0 02 05 65fa6515e5f1c1633f54054f8909c12e4b8603380d085a498795ff24fa85bbff 5d47d9cce222e1f8
FOTO: Sara Avramovski

Coca-Cola je zlatni partner Beogradske arene!

 

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija potpisala je ugovor o partnerstvu sa Beogradskom arenom, čime je postala njen zlatni partner i zvanični dobavljač bezalkoholnih pića u naredne četiri godine.

 

Ugovor o partnerstvu podrazumeva učešće Coca-Cola HBC Srbija u aktivnostima koje organizuje Beogradska arena, kao i pravo brendiranja prostora dvorane, dok će čuveni brendovi pića kao što su Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Schweppes, Powerade, Rosa i drugi bezalkoholni napici iz 24/7 portfolija Coca-Cola sistema biti dostupni na više lokacija u Areni.

 

Na osnovu ovog ugovora, koji važi do kraja 2029. godine, Coca-Cola sistem povezaće portfolio svojih bezalkoholnih pića i legendarne brendove sa jednim od najprepoznatljivijih simbola Beograda – lokacijom koja je dom najkvalitetnijih sportskih manifestacija u zatvorenom prostoru i ujedno glavna scena najvećih regionalnih i svetskih muzičkih događaja na Balkanu.

 

Beogradska arena je, između ostalog, domaćin utakmica regionalne košarkaške ABA lige, kao i Evrolige, elitnog evropskog košarkaškog takmičenja, a derbiji i najznačajniji mečevi ovih takmičenja u Areni redovno beleže gotovo pun kapacitet, što potvrđuje status dvorane kao jedne od najvažnijih sportskih destinacija u Evropi.

0 02 05 85b155632cecc2286c427e2039ec79bf7ffa20d78a7bbdfb88c3d19e14dcd941 770e339afa96cf65
FOTO: Sara Avramovski

Generalni direktor Beogradske arene, Stefan Babić, istakao je da Arena, kao najveća hala na Balkanu, koja kroz sadržaje godišnje primi više od dva miliona posetilaca, zaslužuje da uz sebe ima premijum partnera kao što je Coca-Cola sistem.

 

„Zajedno ćemo se potruditi da svi koji se odluče da posete Beogradsku arenu uživaju svim čulima. Do sada su u našem objektu uglavnom bili sportski sadržaji, sa tom praksom nastavljamo i dalje, ali uvodimo i novine u vidu velikog broja manifestacija kao što su izložbe i koncerti svetskih i domaćih muzičkih zvezda. Želimo da Beogradska arena ima sadržaje tokom cele godine a uvod u sve to je novogodišnji market ’Čarobna zima’ na platou sa severne strane hale. Sa Coca-Colom ćemo potpuno promeniti vizual Beogradske arene i podići sektor ugostiteljstva na mnogo viši nivo jer naši posetioci to zaslužuju. Imaćemo šta da pružimo domaćim i gostima iz inostranstva koji našu Arenu dolaze ciljano ili je stavljaju na listu objekata koji moraju obići tokom boravka u Beogradu“, izjavio je Babić.

0
0

Ostavi komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre nego što objavite komentare, posetite i upoznajte se sa uslovima korišćenja usluge.

Koliko večiti mogu u Evroligi?!

Pogledaj rezultate

Loading ... Loading ...