Košarka AdmiralBet ABA Liga Evroliga
17:30 12.09.2025.

Video Icon GROBARI U ŠOKU: Da li marketing uništava dugogodišnju lojalnost?!

Partizan Olympiacos
FOTO: STARSPORT

Uprkos obnovi sezonskih ulaznica, problemi u Partizanu!

Košarkaški klub Partizan nedavno je objavio da je više od 11.500 navijača obnovilo sezonske ulaznice, uprkos rastu cena u odnosu na prošlu godinu. Jasno je da su ostanak ključnih igrača iz prošle sezone, u kojoj su crno-beli osvojili ABA ligu i Superligu, kao i dolazak Džabarija Parkera, Šejka Miltona i Dilana Ostekovskog, motivisali pristalice da obezbede karte za domaće mečeve u Evroligi, regionalnom takmičenju i domaćoj Superligi. Ipak, ne može se reći da je sve idealno.

Jedan deo vlasnika sezonskih karata izrazio je nezadovoljstvo pojedinim potezima klupske uprave i marketinga. U tekstu objavljenom na sajtu „Humska magazin“, jasno su navedeni razlozi za zabrinutost.

Pod naslovom „Marketing potezi KK Partizan: Kratkoročna dobit, dugoročni rizik“, istaknuto je nekoliko ključnih stavki:

Zatvaranje osnovnog sadržaja iza pretplate (Part+) i forsiranje alternativnih simbola narušavaju dugoročnu vidljivost i identitet kluba.

– Lojalni navijači koji su prihvatili veće cene sezonskih karata dodatno su opterećeni.

Problemi sa ticketingom (pad sajta, duple prodaje sedišta) urušavaju poverenje.

– Pozitivni efekti poput rituala, lojalnosti, zadovoljstva navijača i vrednosti za sponzore nisu odmah monetizovani, ali jačaju brend i buduće prihode.

Predlog: deo sadržaja treba ostati besplatan (YT), Part+ da postane premium dodatak, zvanični grb da ostane centralni znak, ticketing da bude stabilan, a mišljenje navijača uključeno u odluke.

Navijači Partizana već godinama ulažu vreme, novac i emocije u klub. Prihvatanjem viših cena sezonskih karata i masovnom kupovinom, žele da doprinesu jačem timu i nezavisnijem klubu. Zato Grobare brinu poslednje odluke marketinga – zatvaranje sadržaja iza Part+ pretplate, forsiranje alternativnih grbova i utisak da se ne osluškuje zajednica. Takvi potezi mogu doneti trenutni prihod, ali dugoročno slabe brend i narušavaju odnos sa navijačima.

Partizan večeras u 18:30 časova na stadionu „Tašmajdan“ igra pripremni meč protiv PAOK iz Soluna.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KK Partizan Mozzart Bet (@partizanbc)

0
0

Ostavi komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre nego što objavite komentare, posetite i upoznajte se sa uslovima korišćenja usluge.

Koliko večiti mogu u Evroligi?!

Pogledaj rezultate

Loading ... Loading ...