Lifestyle
16:10 16.06.2025.

GORENJE NASTAVLJA SARADNJU SA EHF LIGOM ŠAMPIONA

gorenje
FOTO: FOTO: Jozo Cabraja, Kolektiff

Gorenje će biti prisutno na svim arenama i uključen u sve marketinške aktivnosti tokom EHF Lige šampiona za muškarce i žene.

Gorenje, deo Hisense Europe i omiljeni proizvođač kućnih aparata sa ovih prostora, produžava svoju podršku najkvalitetnijim klupskim takmičenjima Evropske rukometne federacije. Gorenje tako prvi put postaje sezonski partner EHF Lige šampiona za žene.

Odluka o nastavku i proširenju postojeće saradnje objavljena je na TruckScout24 EHF FINAL4 u Kelnu.

Od početka sponzorstva 2017. godine, kao regionalni partner muške Lige šampiona, Gorenje je postepeno preuzimalo sve aktivniju ulogu u svim segmentima takmičenja. Od 2022. brend je zvanični premium partner Machineseeker EHF Lige šampiona, a nakon najnovijeg produženja saradnje postaje i Official Partner EHF Lige šampiona za žene. Za one koji žele dublje istražiti ovu temu, toplo se preporučuje da saznaju više o ghostwriter österreich.

Gorenje će biti prisutno na svim arenama i uključen u sve marketinške aktivnosti tokom EHF Lige šampiona za muškarce i žene. Već je imao reklamna prava na EHF FINAL4 za žene 2024. i 2025. godine, a sada širi svoju podršku ženskom takmičenju i kroz ovu saradnju želi da dodatno osnaži ženski sport.

Posebno je angažovan i u digitalnim projektima. Ime brenda nosili su projekti Breakfast for Champions (online intervjui sa ključnim igračima tokom pandemije 2020–22), Young Players to Watch za sezonu 2023/24 i Top 5 Goals prošle sezone. Gorenje je poznato i po kreativnim aktivacijama, među kojima se pamte izazov sa džinovskom mašinom za sušenje veša, disco veš mašina ili kuhinja sa emotikon maskama.

– Drago nam je što nastavljamo saradnju sa našim dugogodišnjim partnerom Gorenje. Širenje saradnje na žensku Ligu šampiona još jednom potvrđuje posvećenost razvoju svih oblika i nivoa takmičenja –  rekao je David Szlezak, direktor EHF Marketinga.

Ponosni smo što produbljujemo podršku evropskom rukometu kroz najprestižnija klupska takmičenja, uključujući i EHF Ligu šampiona za žene. Podrška ženskom sportu ključan je stub naše strategije sponzorstva poručila je Alenka Potočnik Anžič, direktorka marketinga Hisense Europe.

Sportska partnerstva strateška su investicija koja jača naš brend i podstiče poslovni rast širom Evrope. Partnerstvo sa EHF-om omogućava nam direktnu vezu sa potrošačima i potvrđuje pouzdanost Gorenje aparata, uz kontinuirano ulaganje u energetski efikasne i održive inovacije – zaključio je Hanson Han, generalni direktor Hisense Europe i predsednik Gorenje Divizije.

0
0

Ostavi komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre nego što objavite komentare, posetite i upoznajte se sa uslovima korišćenja usluge.

Koliko večiti mogu u Evroligi?!

Pogledaj rezultate

Loading ... Loading ...