Gorenje će biti prisutno na svim arenama i uključen u sve marketinške aktivnosti tokom EHF Lige šampiona za muškarce i žene.
Gorenje, deo Hisense Europe i omiljeni proizvođač kućnih aparata sa ovih prostora, produžava svoju podršku najkvalitetnijim klupskim takmičenjima Evropske rukometne federacije. Gorenje tako prvi put postaje sezonski partner EHF Lige šampiona za žene.
Odluka o nastavku i proširenju postojeće saradnje objavljena je na TruckScout24 EHF FINAL4 u Kelnu.
Od početka sponzorstva 2017. godine, kao regionalni partner muške Lige šampiona, Gorenje je postepeno preuzimalo sve aktivniju ulogu u svim segmentima takmičenja. Od 2022. brend je zvanični premium partner Machineseeker EHF Lige šampiona, a nakon najnovijeg produženja saradnje postaje i Official Partner EHF Lige šampiona za žene. Za one koji žele dublje istražiti ovu temu, toplo se preporučuje da saznaju više o ghostwriter österreich.
Gorenje će biti prisutno na svim arenama i uključen u sve marketinške aktivnosti tokom EHF Lige šampiona za muškarce i žene. Već je imao reklamna prava na EHF FINAL4 za žene 2024. i 2025. godine, a sada širi svoju podršku ženskom takmičenju i kroz ovu saradnju želi da dodatno osnaži ženski sport.
Posebno je angažovan i u digitalnim projektima. Ime brenda nosili su projekti Breakfast for Champions (online intervjui sa ključnim igračima tokom pandemije 2020–22), Young Players to Watch za sezonu 2023/24 i Top 5 Goals prošle sezone. Gorenje je poznato i po kreativnim aktivacijama, među kojima se pamte izazov sa džinovskom mašinom za sušenje veša, disco veš mašina ili kuhinja sa emotikon maskama.
– Drago nam je što nastavljamo saradnju sa našim dugogodišnjim partnerom Gorenje. Širenje saradnje na žensku Ligu šampiona još jednom potvrđuje posvećenost razvoju svih oblika i nivoa takmičenja – rekao je David Szlezak, direktor EHF Marketinga.
– Ponosni smo što produbljujemo podršku evropskom rukometu kroz najprestižnija klupska takmičenja, uključujući i EHF Ligu šampiona za žene. Podrška ženskom sportu ključan je stub naše strategije sponzorstva – poručila je Alenka Potočnik Anžič, direktorka marketinga Hisense Europe.
– Sportska partnerstva strateška su investicija koja jača naš brend i podstiče poslovni rast širom Evrope. Partnerstvo sa EHF-om omogućava nam direktnu vezu sa potrošačima i potvrđuje pouzdanost Gorenje aparata, uz kontinuirano ulaganje u energetski efikasne i održive inovacije – zaključio je Hanson Han, generalni direktor Hisense Europe i predsednik Gorenje Divizije.