Beograd, maj 2025. – Kompanija Hisense je pokrenula novu kampanju Own the moment, koja poručuje da doživljaji tokom FIFA Svetskog klupskog prvenstva 2025™, mogu da nas zbliže i ulepšaju nam svakodnevicu. Kao zvaničan partner letnjeg fudbalskog spektakla, Hisense kampanjom Own the moment oslikava posvećenost kompanije inovacijama, tehnologiji i duhu šampiona.
Hisense već dugo slavi fudbal kao najlepšu igru. Osim što je zvanični partner Svetskog klupskog prvenstva 2025™, brend je bio globalni partner na dva uzastopna FIFA Svetska prvenstva™, kao i na tri UEFA Evropska prvenstva. Saradnja sa FIFA organizacijom kontinuirano potvrđuje posvećenost kompanije Hisense osmišljavanju i proizvodnji naprednih kućnih aparata i tehnologija koje zaista menjaju svakodnevni život korisnika.
Kampanja Own the moment ističe kako vrhunski, inovativni proizvodi i tehnologije brenda Hisense doprinose stvaranju nezaboravnih trenutaka za navijače širom sveta.
Zahvaljujući Hisense 100” U7 TV-u i Hisense C2 Ultra projektoru, ljubitelji fudbala mogu da dožive trenutke sa terena i atmosferu stadiona iz udobnosti svog doma. U7 TV pruža besprekoran prikaz boja i bogat audio-vizuelni sadržaj, dok C2 Ultra projektor dočarava sliku, tako da imate osećaj kao da ste na najboljem mestu na stadionu.
Za sve koji vole da grickaju i osveže se tokom utakmica, tu je PureFlat Smart frižider, sa praktičnim dispanzerom za vodu i led, dovoljno prostran da primi grickalice za sve navijače. Hisense klima uređaji omogućavaju da ostanete rashlađeni i koncentrisani na utakmicu – zahvaljujući pametnom Smart Eye sistemu, temperatura, vlažnost i pravac duvanja automatski se prilagođavaju u zavisnosti od pokreta osoba u prostoriji.
Hisense želi navijačima širom sveta da omogući da prigrle trenutak i u potpunosti uživaju u FIFA Svetskom klupskom prvenstvu 2025™. Istovremeno, kompanija jača poziciju među ljubiteljima najpopularnijeg sporta na planeti svojim inovacijama i kvalitetom.
Više detalja o kampanji i Hisense televizorima potražite na sajtu.