Evroliga Košarka
11:44 08.05.2025.

SPORTSKI DIREKTOR EFESA: „Crvena zvezda i Partizan su izuzetno vredni za Evroligu“

Partizan v Crvena Zvezda ABA League Season 2024/25
FOTO: Starsport

„Evroliga jednostavno ne može da se zamisli bez njih“

Evroliga bi u bliskoj budućnosti mogla da dobije potpuno novu dimenziju, kako na terenu, tako i van njega, smatra Ismail Šenol, sportski direktor Anadolu Efesa. U intervjuu za Basketnews, Šenol je podelio svoje viđenje razvoja elitnog evropskog takmičenja, značaja koji pojedini klubovi imaju, kao i potencijalne konkurencije iz SAD.

Govoreći o budućnosti Evrolige, Šenol se posebno osvrnuo na tržišne izazove i prilike koje se otvaraju pred ligom, a uz to je posebno pohvalio ulogu Crvene zvezde i Partizana u jačanju brenda takmičenja.

– A-licenca je jedno, ali uzmite za primer Partizan i Zvezdu. Oni su izuzetno vredni za Evroligu. Kada odete u Beograd i vidite 20.000 strastvenih navijača, shvatite da je košarka tamo kao religija. Evroliga jednostavno ne može da se zamisli bez njih. Iako nemaju A-licence, ja sam ih oduvek doživljavao kao temelje lige. Oni čine osnovu onoga što Evroliga jeste – rekao je Šenol.

On veruje da stabilnost i saradnja među klubovima predstavljaju ključ uspeha u daljem razvoju.

– Mislim da je svetla. Ostajemo zajedno sa klubovima koji imaju A-licencu i verujem da će nas to jedinstvo učiniti još boljima. Evroliga ima tradiciju dugu 25 godina i moramo da je nastavimo hodajući zajedno – ističe i nastavlja:

– Imamo tradiciju na svojoj strani. Klubovi su posvećeni. Dokle god ostanemo ujedinjeni, nastavićemo da napredujemo – nova tržišta poput Abu Dabija za Fajnal for otvaraju nove prilike. Kada je reč o komercijalnom aspektu, mislim da smo na pravom putu. Optimista sam.

Upitan o uticaju NBA lige na evropsko tržište, Šenol ne skriva poštovanje, ali jasno ukazuje na značaj saradnje.

– Mislim da NBA odlično razume sportski biznis. Dovoljno su pametni da shvate koliko je Evroliga važna na evropskoj mapi. Evroliga ima najbolji košarkaški proizvod ovde. Ako žele da rade nešto u Evropi, moraju da komuniciraju sa Evroligom. Moraju da imaju Evroligu na svojoj strani. Bez timova iz Evrolige, bez njenih akcionara, ne verujem da će imati najbolji proizvod. I šta god da pokušaju da komercijalizuju, ne mogu ni da zamislim evropsku košarkašku ligu bez Olimpijakosa, Panatinaikosa, Efesa, Fenerbahčea, Žalgirisa. To su temelji. Sada je i Bajern stvorio sjajnu tradiciju sa svojom arenom i celokupnom organizacijom. Makabi Tel Aviv. To su brendovi koji čine evropsku košarku lepšom.

Za kraj, dotakao se i tehničkih detalja koji, kako smatra, narušavaju kvalitet praćenja utakmica.

– Mislim da bi trebalo da imamo tačno određene termine za početak utakmica, kao što je slučaj u Ligi šampiona u fudbalu. Većina navijača Evrolige su zapravo zaljubljenici u samu ligu i ovaj prelepi sport. Naš proizvod bi bio jači kada bi bilo manje preklapanja u terminima. Ima kola u kojima se 5–6 utakmica igra u isto vreme, a to nije dobro za publiku.

0
0

Ostavi komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre nego što objavite komentare, posetite i upoznajte se sa uslovima korišćenja usluge.

Koliko večiti mogu u Evroligi?!

Pogledaj rezultate

Loading ... Loading ...