GROBARI BESNI ZBOG DUPLIH KARATA: Partizan se hitno oglasio saopštenjem zbog velikog propusta!
Izgleda da ne funkcioniše sve kako je zamišljeno
Košarkaški klub Partizan suočava se s nezadovoljstvom svojih navijača nakon problema sa „duplim“ ulaznicama za pojedine delove tribina tokom nedavne utakmice protiv Barselone. Pre početka meča, nezadovoljni navijači prišli su ogradi koja odvaja gledaoce od terena, zahtevajući objašnjenje za neprijatnu situaciju u kojoj su se našli.
Utakmica protiv Barselone završena je porazom za Partizan rezultatom 92:83, ali nezadovoljstvo nije bilo vezano za sportski ishod već za organizacioni propust. Besni navijači odmah su se obratili klubu tražeći odgovornost za situaciju u kojoj su se našli. Klub se ubrzo oglasio saopštenjem izražavajući žaljenje zbog problema sa ulaznicama i obećavajući da će preduzeti odgovarajuće mere kako bi se sprečili slični incidenti u budućnosti.
– Nakon što su na sinoćnoj utakmici uočene nove sistemske greške u izdavanju sezonskih i dnevnih karata, KK Partizan je hitno sazvao sastanak sa tiketing provajderima Efinity i Fancee.
– Presekom stanja, utvrđene su greške izazvane nizom objektivnih okolnosti, ali i ljudskim faktorom prilikom manuelnog formiranja nove baze, što je bilo iznuđeno rešenje usled izostanka predaje starih podataka od strane starog tiketing partnera.
– U želji da unapredi poslovanje u oblasti tiketinga, osluškujući pritužbe na stari sistem, odnosno želje i potrebe navijača, Klub je ovog leta angažovao dva renomirana tiketing provajdera. Ipak, usled opisanih okolnosti, sistem je u početku rada pokazao određene manjkavosti koje po hitnom zahtevu kluba moraju biti otklonjene do naredne utakmice na domaćem terenu.
– Prvi korak u rešavanju problema jeste da svi navijači koji su prijavili problem sa duplim sezonskim ili dnevnim kartama moraju biti kontaktirani od strane tiketing provajdera do četvrtka u 20 časova.
– Ukoliko navijači svoj problem sa ulaznicama do sada nisu prijavili, to mogu učiniti odmah putem brojeva telefona 061 318 0361 i 061 318 0360 danas do 20 časova i sutra od 09 do 20 časova. Pre poziva, molimo sve navijače da pripreme lične podatke i podatke o ulaznicama sa kojima imaju problem.
– KK Partizan apeluje na strpljenje navijača i izvinjava se svima na neprijatnosti u ime Kluba i dve partnerske kuće koje za potrebe kluba obavljaju prodaju ulaznica.
– Sa druge strane, KK Partizan od tiketing partnera zahteva hitno rešenje nastalog problema.
– Klub izražava uverenje da će svi nedostatci biti otklonjeni do naredne utakmice koju crno-beli igraju na domaćem terenu – saopštili su – crno-beli.
Duhovi!!!