ZVEZDA NASTAVLJA AKCIJU: Rezerevni digitalni dres crveno-belih izlazi na aukciju!
Košarkaši šampiona ABA lige su konačno predstavili svoj gostujući dres
Crveno-beli su postali prvi košarkaški klub u Evropi i svetu koji je omogućio navijačima da dođu do autentičnih, “digitalnih” dresova svojih omiljenih igrača. Adidas dresovi koje igrači nose od početka sezone 2022-23 imaju svog “digitalnog blizanca” u vidu digitalne imovine, sada već dobro poznatog NFT-ja.
Domaća garnitura crveno-belih dresova, sa plavim detaljima, je već dostupna kao deo jedinstvene digitalne kolekcije KK Crvena zvezda. Kao što smo najavljivali na početku kampanje, sada je na red došla i “rezervna” odnosno nominalno gostujuća garnitura adidas dresa, koja je ove sezone potpuno drugačija od svih u dosadašnjoj istoriji kluba i koja je izazvala ogromnu pažnju navijača Crvene zvezde.
VESTI O ZVEZDI:
- TABELA EVROLIGE NAKON DESET ODIGRANIH KOLA: Partizan na samom dnu – Zvezda u plej – in zoni!
- I DALJE GA JE MILINA GLEDATI: Zaboravljeni Kvinsi Miler ‘sasuo’ 32 poena rivalu! (VIDEO)
- NEĆE ISPUNITI ŽELJU SELEKTORA PEŠIĆA: Zvezda i Partizan odlučili da pošalju po dvojicu igrača da brane boje reprezentacije!
Novi dizajn u kome dominira crvena boja, ali sa detaljima koji dres čine jedinstvenim, naši igrači nose ne samo na gostujućim utakmicama, a od samog pojavljivanja „pobrali“ su simpatije većine navijača.
Dres koji podseća na „kamuflažni” svojevrsni combat dizajn sjajno oslikavaju borbeni duh ekipe, a od danas je prvi deo kolekcije gostujućih dresova na aukciji na OpenSea platformi:
https://opensea.io/collection/kk-crvena-zvezda-phygital-away-kit-2022-2023
Prvi deo aukcije traje narednih sedam dana, a obuhvata dresove: Bentila, Lazića, Petruševa, Vildoze, Ivanovića, Dobrića, Kuzmića i Markovića. Sledećeg ponedeljka na aukciji će se naći i preostali dresovi naših prvotimaca.
Da podsetimo, Svaki NFT ima svoju identičnu NFT repliku u obliku autentičnog adidas dresa KK Crvena zvezda, a digitalni i fizički dres su povezani preko NFC taga prisutnog na svakom pojedinačnom dresu.
Sem mogućnosti dalje kasnije prodaje, pobednici aukcije će dobiti i dodatne benefite. Takođe, posle utakmice sa Barselonom (30.12.), kada će igrači poslednji put nositi dres sa NFC tagom, biće organizovan događaj tokom januara, kada će svaki igrač svečano uručiti dres vlasniku NFT-a, na dan utakmice sa Real Madridom.
Igrači od prve evroligaške utakmice nose dresove, gde je svaki serijski broj dresa isti onaj koji će biti digitalno upisan u svaki jedinstveni NFT. Vlasnik NFT-ja će biti 100% siguran da se radi baš o tom dresu, što će potvrditi i beskontaktno očitavanje NFC taga, koji se nalazi unutar samog dresa, čime će biti povezani dres fizički i njegov digitalni parnjak NFT. Aukcija dresova je obavljena preko OpenSea.io, najpoznatije svetske platforme za trgovinu digitalnom imovinom, koja omogućuje da digitalno vlaništvo upisano u NFT-ju bude garant autentičnosti dresa, koji će biti isporučen u budućnosti.
Kako bi potpuno osigurala jednostavnost i sigurnost aukcije i posedovanja “figitalnih” dresova za svoje navijače, KK Crvena zvezda je u projekat uključila švajcarsku kompaniju AUTHENA, jednog od svetskih lidera verifikacije i autentikacije fizičke imovine blokčejn digitalnom tehnologijom.