0
Fudbal

FOTO: Hisense

BORA MILUTINOVIĆ: ‘Ovaj događaj mi je otvorio oči!’ (FOTO)

Objavljeno: 31.10.22 u 14:32

Trenerska legenda u potrazi za novim zvezdama

U susret dugoočekivanom FIFA Svetskom prvenstvu u Kataru 2022Bora Milutinović, ambasador ove manifestacije, posetio je predstavništvo Hisense Grupe. Zajedno sa dr Lan Lin, predsednikom ove kompanije, obišao je njihov Intelligent Exhibition Hall u kome su izloženi najnapredniji i najsavremeniji modeli uređaja.  Na licu mesta isprobao je kako funkcionišu displeji na kojima je crtao fudbalske tehnike i taktike, a tim povodom predstavio je i program „Hi Football Teenagers“, koji ima za cilj pronalaženje budućih fudbalskih reprezentativaca Kine.

Nakon crtanja fudbalskih tehnika i taktika na Hisense displejima, Milutinović je istakao da je bio impresioniran načinom na koji funkcionišu inovativne tehnologije ovog brenda.

FOTO: Hisense

„Ova poseta bila je iskustvo koje mi je otvorilo oči, i dokazalo da je Hisense razvio mnoge jedinstvene tehnologije i proizvode koji doživljaj sporta podižu na skroz novi nivo, ali i znatno olakšavaju svakodnevne živote ljudi“ , istakao je Milutinović

Tokom posete predstavio je i novi program „Hi Football Teenagers“, koji se realizuje zahvaljujući saradnji brenda Hisense i društvene mreže TikTok. Odabrani predstavnici generacije Z u Kini imaće priliku da prođu jednomesečnu fudbalsku obuku, kao i da učestvuju u realizaciji prve „micro-variety“ emisije na ovoj društvenoj mreži, a najbolji će dobiti priliku da se pojave na Svetskom prvenstvu u Kataru 2022.

FOTO: Hisense

„Svoje iskustvo treniranja pet reprezentacija koje su se kvalifikovale za Svetsko prvenstvo podeliću sa kineskim tinejdžerima, u nadi da ćemo uspeti da pronađemo nove fudbalske talente, koji će  pomoći da se Kina kvalifikuje za sledeće prvenstvo“, rekao je Milutinović.

Uz izvoz proizvoda u više od 160 zemalja i regiona, Hisense je sponzorisao najveće sportske događaje na svetu, poput UEFA EURO 2016 i 2020, kao i FIFA svetsko prvenstvo 2018 i 2022. U kineskom Globalnom istraživanju nacionalnog imidža, koje sprovodi China International Publishing Group, Hisense je proglašen za jedan od “deset najpoznatijih kineskih brendova za ljude u inostranstvu” pet godina zaredom.

 

 

0
0
0 Komentara

Ostavi komentar

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.

Unesite pojam i stisnite enter