BORA MILUTINOVIĆ: ‘Ovaj događaj mi je otvorio oči!’ (FOTO)
Trenerska legenda u potrazi za novim zvezdama
U susret dugoočekivanom FIFA Svetskom prvenstvu u Kataru 2022, Bora Milutinović, ambasador ove manifestacije, posetio je predstavništvo Hisense Grupe. Zajedno sa dr Lan Lin, predsednikom ove kompanije, obišao je njihov Intelligent Exhibition Hall u kome su izloženi najnapredniji i najsavremeniji modeli uređaja. Na licu mesta isprobao je kako funkcionišu displeji na kojima je crtao fudbalske tehnike i taktike, a tim povodom predstavio je i program „Hi Football Teenagers“, koji ima za cilj pronalaženje budućih fudbalskih reprezentativaca Kine.
Nakon crtanja fudbalskih tehnika i taktika na Hisense displejima, Milutinović je istakao da je bio impresioniran načinom na koji funkcionišu inovativne tehnologije ovog brenda.
„Ova poseta bila je iskustvo koje mi je otvorilo oči, i dokazalo da je Hisense razvio mnoge jedinstvene tehnologije i proizvode koji doživljaj sporta podižu na skroz novi nivo, ali i znatno olakšavaju svakodnevne živote ljudi“ , istakao je Milutinović
Tokom posete predstavio je i novi program „Hi Football Teenagers“, koji se realizuje zahvaljujući saradnji brenda Hisense i društvene mreže TikTok. Odabrani predstavnici generacije Z u Kini imaće priliku da prođu jednomesečnu fudbalsku obuku, kao i da učestvuju u realizaciji prve „micro-variety“ emisije na ovoj društvenoj mreži, a najbolji će dobiti priliku da se pojave na Svetskom prvenstvu u Kataru 2022.
„Svoje iskustvo treniranja pet reprezentacija koje su se kvalifikovale za Svetsko prvenstvo podeliću sa kineskim tinejdžerima, u nadi da ćemo uspeti da pronađemo nove fudbalske talente, koji će pomoći da se Kina kvalifikuje za sledeće prvenstvo“, rekao je Milutinović.
Uz izvoz proizvoda u više od 160 zemalja i regiona, Hisense je sponzorisao najveće sportske događaje na svetu, poput UEFA EURO 2016 i 2020, kao i FIFA svetsko prvenstvo 2018 i 2022. U kineskom Globalnom istraživanju nacionalnog imidža, koje sprovodi China International Publishing Group, Hisense je proglašen za jedan od “deset najpoznatijih kineskih brendova za ljude u inostranstvu” pet godina zaredom.