OGROMNO PRIZNANJE ZA TIM SA MALOG KALEMEGDANA: Marketing Crvene zvezde ponovo u vrhu Evrope!
Potpuna posvećenost i kontinuirani kvalitet još jednom su naišli na potvrdu od strane Evrolige.
U izboru za najbolju marketing i poslovnu strategiju za sezonu 2020/2021 KK Crvena zvezda mts je osvojio treće mesto u konkurenciji cele evroligaške porodice. Bronzani trofej odlazi u vitrine kluba, to je treće priznanje u poslednjoj deceniji, a drugo uzastopno za Klub u žestokoj konkurenciji najboljih evropskih timova. Poseban uspeh je što ovo priznanje dolazi u najtežoj sezoni u modernoj istoriji košarke kada je Crvena zvezda bila lišena svog najvećeg aduta, svog šestog igrača i vetra u leđa tokom cele sezone u Evroligi.
Već po navici KK Crvena zvezda mts je ušao u finale ovog izbora. Lestvica je postavljena visoko i neskromno ćemo reći da se takav uspeh i očekivao. Prošlogodišnji srebrni ’’Devotion trofej’’ svrstao je Crvenu zvezdu u krug favorita i za ovu godinu, a delegacija Crvene zvezde u Barseloni je imala dva dana konstruktivnih sastanaka koje su prožimali neizvesnost da li će i ove godine Klub sa Malog Kalemegdana biti među tri najbolje ekipe u Evroliginoj porodici (konkurencija svih ekipa koje se takmiče u Evroligi i Evrokupu). I da, to se dogodilo, još jedan trofej, ovog puta bronzani će obogatiti prtljag delegacije crveno-belih po povratku u Beograd. Malo klubova može da se podiči podatkom da je u poslednjoj deceniji prigrabilo tri ’’Devotion’’ trofeja. Dve godine uzastopno u tome su uspeli samo Crvena zvezda i aktuelni šampion Evrolige Anadolu Efes. Za sezonu 2020/2021 poredak je sledeći: Bajern Minhen je osvojio zlato, Anadolu Efes srebro, a kao što smo već rekli bronzani trofej je otišao u ruke Crvene zvezde. Obrazloženje Evrolige za dodeljenu nagradu Crvenoj zvezdi glasi:
– Crvena zvezda, koja je osvojila Srebrni trofej prošle godine, osvojila je bronzu 2021. godine zbog različitih načina na koji je ostala u kontaktu sa svojim navijačima u sezoni koja je pogođena globalnom pandemijom. Klub je ostvario postavljeni cilj, da tretira navijače kao porodicu i ugradio je imena navijača u klupski logo. Crvena zvezda je pridodala svoj poseban audio-vizuelni performans u prenos zvaničnog broudkastera, postavila 1000 Led ekrana na domaćem terenu koji su prikazivali 1000 navijača, u potpunosti brendirala dvoranu po potrebama svojih sponzora, kreirala paket Viber stikera i predstavila novi zvanični podkast KK Crvena zvezda.
– Velika je čast i privilegija naći se u ovako odabranom društvu. U konkurenciji 17 ekipa iz Evrolige i 24 klubova iz Evrokupa, Crvena zvezda je proglašena za klub koji je imao treću najbolju marketing i poslovnu strategiju u sezoni 2020/2021. Već je više puta istaknuto od strane svih timova u Evropi da je ovo bila izvesno najteža sezona u modernoj istoriji. Suočili smo se sa problemima koje nismo mogli ni da zamislimo, ali smo verovali u rad svih struktura kluba, kontinuitet i čvrste temelje sistema koje smo postavili. Kreativnost našeg tima je uvek bila naš najveći adut, nismo zakazali ni ove godine u posebnim uslovima. Veoma mi je drago ako smo tešku svakodnevnicu bar malo ulepšali našim navijačima koji su nam mnogo nedostajali i drago mi je da smo na triplu krunu osvojenu na terenu pridodali još jedan trofej – istakao je direktor marketinga Crvene zvezde mts Janko Stanković.
Direktor kluba Filip Sunturlić i Janko Stanković su trenutno u Barseloni gde se 7. i 8. jula održava biznis samit svih klubova Evrolige. Jedna od nosećih tema ovih sastanaka je upravo strategija klubova za koju je Crvena zvezda dobila nagradu, ali i dalji izazovi, planovi i borba u ovim posebnim uslovima. Takođe, u Barseloni će biti održana i skupština klubova Evrolige na kojoj će predstavnik Crvene zvezde biti direktor Filip Sunturlić.