IZA KULISA: ‘Heiniken’ organizovao gledanje finala LŠ, gosti Matić, Tošić i Borković
Istorijsku pobedu Real Madrida nad Liverpulom 3:1, u finalu Lige šampiona na Olimpijskom stadionu u Kijevu, pratilo je čak 350 miliona gledalaca širom sveta, što je svrstalo ovaj događaj među jedan od najgledanijih u istoriji sporta.
Među ljubiteljima fudbala koji su imali priliku da uživaju u spektakularnom gledanju ove dugoočekivane utakmice, bili su i pobednici konkursa „Share the drama“. Kao dugogodišnji prijatelj Lige šampiona, Heineken’ je omogućio praćenje finalnog meča, i to na dve atraktivne lokacije – u Beogradu, na Belom dvoru, kao i u Atini, gradu šampiona.
‘Heineken’ je za fanove u Beogradu pripremio posebno prijatno iznenađenje, pošto su zajedno sa njima iz „prvih redova“ tokom svih 90 minuta meča dramu delili čuveni fudbalski asovi Nemanja Matić i Duško Tošić, zatim naš najbolji automobilista Dušan Borković, voditeljka Marija Kilibarda i mnogi drugi.
– Ponosni smo na to što je ‘Heineken’, vodeći svetski premium pivski brend, dugi niz godina zvanični partner najprestižnijeg fudbalskog takmičenja na planeti, UEFA Lige šampiona. Mečeve Lige šampiona prošle godine ukupno je gledalo blizu četiri milijarde ljudi u čak 192 države, a svi oni mogli su da uživaju u hladnom Heineken® pivu i vrhunskoj fudbalskoj drami. Srbija na toj mapi zauzima važno mesto, s obzirom na izražen sportski duh čitave nacije i veliku strast prema fudbalu”, rekao je Viktor Gilhofer, generalni direktor kompanije HEINEKEN Srbija, dodavši: ‘Heineken’ deli strast prema fudbalu sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u sport da dele emocije dok uživaju u čarima ove igre i drami koju ona pruža. Verujemo da nema boljeg ambijenta od gledanja Lige šampiona uz najbolje prijatelje i ‘Heineken’.
Madriđani su postali prvi klub u 21. veku koji je osvojio Ligu šampiona tri puta u nizu, čime su zaslužili pravo da dobiju originalni pehar koji ostaje u njihovom posedu zauvek, dok stručnjaci iz UEFA za narednu godinu moraju da prave novi.
– Čestitam igračima Real Madrida na zasluženoj pobedi. Utakmica je bila otvorena, Liverpul je bolje počeo, ali je verovatno na ishod dosta uticala i povreda Salaha u prvom poluvremenu. Bilo je uzbuđenja, drame, emocija, dobrih poteza, golova, svega onog što treba da čini jedno ovakvo finale – rekao je Tošić.
Naš proslavljeni fudbaler odlično zna kolika je važnost Lige šampiona za svakog igrača.
– Igrao sam u Ligi šampiona, uz Svetsko prvenstvo to je nešto najveće za fudbalera. Sa Bešiktašom sam ove sezone stigao do osmine finala, to je zaista istorijski uspeh i privilegija je biti deo ovog takmičenja – zaključio je novi prvotimac kineskog Guangžu R&F.
Iz prvih redova u utakmici je uživao i Dušan Borković, vodeći vozač u TCR Evropa šampionatu.
– Navijao sam za Real, i drago mi je da su Madriđani pobedili, ali bi mi bilo još draže da je Kristijano Ronaldo postigao gol. Prognozirao sam 2:0 pred početak utakmice, ali Liverpul se pokazao kao izuzetan tim, i zasluženo su došli do finala. Bilo mi je zadovoljstvo da prisustvujem jednom ovakvom događaju, i nadam se da ćemo svake godine tradicionalno da pratimo finale Lige šampiona u organizaciji brenda Heineken’ – istakao je Borković.
Ništa manje zabavno nije bilo ni na Heineken’ gledanju finala u Atini koje su, zahvaljujući pokazanoj kreativnosti u okviru konkursa „Share the drama, share a Heineken“ koji je trajao od 2. aprila do 13. maja, osvojili Zoran Aleksić i Branislav Jovanović.