0
Tenis

FOTO: facebook.com/djokovic.official

NOVI ‘KROKODIL’: Novak Đoković ambasador brenda ‘Lakost’

Objavljeno: 22.05.17 u 14:29

Naš teniser Novak Đoković od danas je i zvanično postao globalni brend ambasador francuskog brenda „Lacoste“, jednog od najprestižnijih svetskih proizvođača sportske opreme i garderobe.

Današnji dan je simbolično izabran za početak saradnje jer je upravo 22. maja 1987. godine rođen jedan od najboljih tenisera današnjice, Novak Đoković.

Novak će se u novoj opremi prvi put pojaviti na ovogodišnjem Rolan Garosu, koje počinje u nedelju, 28. maja.

– Ponosan sam što sam postao novi ‘krokodil’ – rekao je Đoković na ceremoniji predstavljanja novog partnerstva.

– Čast i privilegija mi je što započinjem saradnju sa poznatim i uglednim brendom kao što je „Lacoste“. Čovek po kom brend nosi ime, Rene Lakost, je veliki šampion, koji je uneo revoluciju u sport i modu tako što je tridesetih godina prošlog veka lansirao polo majice. To što sam deo njegovog nasleđa mi predstavljao zadovoljstvo u svakom smislu. Lakost, naime, prati trendove, ali i čuva svoj identitet. Ujedno, predstavlja vrednosti za koje se svi borimo, uprkos činjenici da je oko nas mnogo izazova. Ali, svet je lep, a greške koje se dešavaju pomažu nam da učimo, rastemo i razvijamo se. To je i Rene Lakost radio, a pritom je imao izuzetnu harizmu i uspeh. On nije bio samo teniser, već se dokazao i na mnogim drugim poljima.

„Lacoste“ je za Novaka specijalno dizajnirao istoimenu liniju odeće koju će nositi na svim turnirima tokom sezone. Kolekcija „Novak Đoković“ predstavlja spoj funkcionalnosti i stila koji su savršeni za igrače koji poput Novaka vode računa o svim detaljima u igri. Novakov potpis odštampan je na levom rukavu polo majice, čija grafika je inspirisana linijama teniskog terena. Na majici za Garos su dominantne boje crvena, plava i bela, a šorcevi će biti beli ili crni.  Na Vimbldonu će nositi skroz belu opremu, a u finišu sezone menjaće teget, crvenu i crnu majicu.

– Francuska i Srbija imaju iste boje u zastavi, pa nam nije bilo teško da ih uklopimo u dizajn za Garos. Radili smo zajedno na tome da imam najbolji dizajn i materijale, I drago mi je da je ceo tim otvoren za ideje, dogovore. Ovo partnerstvo se ne odnosi samo na činjenicu da j nosim majice sa logotipom “Lacoste”, već se radi o vezi koja se širi na mnogo nivoa – poručio je Đoković.

Zbog elegancije i inventivnosti koji predstavljaju savršen spoj za francuski brend, Novak će „Lacoste“ predstavljati kako na terenu, tako i van njega.

Iz kompanije ističu da su izuzetno zadovoljni što su angažovali Novaka kao globalnog ambasadora. Kako ističu, Rene Lakost, legendarni teniser i osnivač brenda „Lacoste“, i najbolji srpski teniser su dve legende koje dele iste vrednosti – fer-plej, istrajnost i eleganciju.

Teniser i pronalazač Rene Lakost, popularni „Krokodil“, i Andre Žilije su 1933. godine pokrenuli su svojevrsnu revoluciju u svetu sportske opreme kreiravši čuvenu Lacost polo majicu, koja je igračima omogućila veću slobodu kretanja, a istovremeno je postala simbol elegancije i stila.

Kolekcija „Novak Đoković“ dostupna je od maja 2017. u svim Lacoste buticima širom sveta.

0
0
0 Komentara

Ostavi komentar

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.

Unesite pojam i stisnite enter