Poznati brend piva Amstel Premium Pilsener, sponzor najmasovnijeg evropskog fudbalskog takmičenja UEFA Lige Evrope, priredio je specijalo iznenađenje za novinare beogradskih redakcija.
Svoje kancelarije novinari su na 90 minuta zamenili fudbalskim terenom i pokušali da urade ono što ni najbolji šuteri među fudbalerima ne mogu lako da izvedu – pogode prečku. Najuspešniji šuteri iz različitih medijskih kuća za svoju preciznost su nagrađeni kartama za utakmicu Partizana i španskog Atletik Bilbaa na stadionu u Humskoj.
– Ove godine Amstel Premium Pilsener se vratio u evropski klupski fudbal zahvaljujući partnerstvu sa UEFA Ligom Evrope i zbog toga želimo da svim fudbalskim fanovima širom Evrope priredimo savršenih 90 minuta. Novinari se u svom poslu svakodnevno susreću sa izazovima, ali mi smo rešili da ih malo oraspoložimo i zabavimo kako bismo ih podsetili da pored navijačkih strasti, fudbal donosi i mnoge lepe i zabavne trenutke – rekla je Jelena Petrović, brend menadžerka Amstel-a u kompaniji Heineken i dodala:
– Amstel Premium Pilsener ima dugu tradiciju partnerstva sa fudbalom i nakon uspešnog sponzorstva UEFA Lige šampiona pre nekoliko godina, ponovo pokreće najbolji evropski fudbal u Ligi Evrope.


Pa ko je pogodio precku ?
Kakva vam je ovo vest