NBA donosi ‘Tviter’ na ‘Spaldingove’ lopte
Komesar NBA lige Adam Silver odlučan je u nameri da isprati svetske trendove i sve prisutnije socijalne mreže u životima svih ljudi na planeti, pa tako i u životima NBA fanova.
Naime, čelnici najkvalitetnije košarkaške lige na svetu odlučili su da da postanu prva košarkaška liga na svetu koja će na svojim loptama imati oznaku sa „Tvitera„, a oznaku koja je kasnije integrisana i u „Fejsbuk“ i druge socijalne mreže.
Reč je o popularnom „mankiju“, poznatom kao karakteru „at“ i koji se na društvenim mrežama koristi kako bi se označila određena osoba.
Čelnici NBA lige su se na ovaj pionirski poduhvat odlučili shvativši globalni značaj socijalnih mreža i na taj način planiraju da se još više podvuku pod kožu svih zaljubljenika u ovaj sport.
Upravo iz toga razloga, kompanija „Spalding“ koja većg godinama proizvodi lopte za NBA ligu, od naredne sezone na svaku ubaciti i znak „at“- odnosno – @NBA.
Samo na „Tviteru“ NBA ligu prati čak 10,8 miliona ljudi, dok na „Fejsbuku“ ovu ligu prati novih 25 miliona ljubitelja košarke, piše portal Nbaserbia.
hotsport.rs
Sportske vesti iz zemlje i sveta možete pratiti i na našoj fejsbuk stranici Hotsport.rs, kao i na našem Tviter nalogu.