U gostima kod tima Meklaren
Timo Glok kaže da su aerodinamičke probe koje su obavljene od strane tima Marusja u tunelu u vlasništvu Meklarena veoma pozitivan korak u daljem razumevanju mogućnosti bolida za 2013 sa kojim se nadaju boljim uspesima. Marusja je uletela u F1 pod imenom Virdžin Rejsing još 2010. godine, dizajnirajući sopstveni bolid, na čijem razvoju i dalje rade, što posebno raduje Gloka.
„Mislim da će se testovi u Meklarenovom vazdušnom tunelu isplatiti, i sve mi ovo deluje kao dobra priprema za ono što nam predstoji. Za nama je teška godina, sa lošim startom jer smo otišli u Australiju skoro bez testiranja. Ipak, mislim da smo od tada dosta popravili automobil. Bili smo skoro 1,5 sekundi lošiji od Katerhama, ali smo to u drugom delu sezone uspeli da nadoknadimo, što je super.“
Glokov novi kolega Max Čilton je takođe optimističan kada su u pitanju šanse Marusje u 2013. godini. Britanac, koji se sprema da debituje u F1, kaže da su performanse koje predviđaju, veoma obećavajuće.
„Automobil zvuči veoma, veoma dobro. Sa dodatkom KERS sistema sa kojim smo odradili testove bez ikakvih gubitaka vremena što je sjajno, jer verujem da će nas on gurnuti napred. Imamo pred sobom automobil koji obećava dobru sezonu i svi verujemo u to.“
Marusja i Katerham, dva preživela tima od tri koji su se u F1 pojavili 2010. godine, još uvek nisu uspeli da poentiraju…