U okviru globalne kampanje „When you drive, never drink“, Heineken® je najavio interaktivne radionice na fakultetima u Beogradu, gde će u saradnji sa partnerima i našim najboljim automobilistom Dušanom Borkovićem, predstaviti vrednosti kao što su odgovorna konzumacija i bezbednost u saobraćaju.

Povezane vesti

Radionice će biti održane do kraja ove godine na fakultetima Univerziteta u Beogradu. One su osmišljene sa ciljem da se kroz predavanja, razgovore sa studentima i upečatljive primere iz realnih situacija u saobraćaju prenese poruka koja će mladima biti podsetnik da nikada ne sednu za volan pod dejstvom alkohola.

Tim povodom na Autokomerc karting stazi u Beogradu organizovana je karting vožnja za medije, a ujedno je obeleženo i partnerstvo Heineken®-a i Formule 1 na globalnom nivou.

– Kao globalni partner F1, Heineken® je pokrenuo kampanju „When you drive, never drink“, u okviru koje težimo da podignemo svest i prenesemo poruku o važnosti odgovorne konzumacije. Veoma je važno da budimo svest javnosti, jer brigom o svojoj bezbednosti u saobraćaju brinemo i o bezbednosti drugih. Kroz organizovanje interaktivnih radionica želimo da pozitivno utičemo na promenu ponašanja mladih za volanom – rekla je Tijana Domanović, brend menadžer Heineken®-a.

Cilj Heineken®-a je da podstakne potrošače da se ugledaju na najbolje svetske vozače, uključujući legendu Formule 1 Džekija Stjuarta, ali i našeg šampiona Dušana Borkovića, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost za sebe i svoje okruženje.

– Opasnosti vožnje pod dejstvom alkohola su nesagledive. Svima bih preporučio da se uvek fokusiraju na ono što rade, naročito ukoliko je to vožnja. Drago mi je da sam deo Heineken® kampanje, jer smatram da je važno da uvek podsećamo javnost na značaj odgovorne konzumacije i bezbednog ponašanja u saobraćaju – rekao je Borković.

Naš šampion je dodao da se raduje zajedničkom deljenju pravih vrednosti pri susretima sa studentima, gde će govoriti o svojim iskustvima za volanom.