BMW Srbija je u sklopu globalne BMW kampanje pokrenuo nagradni konkurs pod nazivom “#BMW Stories“ kojim se pozivaju svi ljubitelji ovog automobilskog brenda da od 01. aprila do 31. decembra 2015. godine ispričaju svoju BMW priču putem društvenih mreža i na taj način podele svoju strast koju gaje prema BMW automobilima. 

Povezane vesti

BMW nije samo auto. BMW je način života. Postoje milioni ljudi kojima je BMW neizostavni deo najdržih uspomena. Sada se svima njima pruža mogućnost da svoje BMW priče i svoju BMW strast podele sa svetom.

Sve što treba da urade jeste da fotografije sa opisom svoje BMW priče ili video zapise svoje BMW priče postave na svom profilu na nekoj od društvenih mreža – Facebook, Twitter ili Instagram uz obavezan hešteg #BMWStories.

Sve postavljene priče biće prikupljane na jedinstvenom portalu i biće dostupne svim ljubiteljima BMW vozila da iste pogledaju i podele na profilima svojih društvenih mreža. Najinteresantnije priče po mišljenju BMW žirija osvojiće vredne nagrade. Kvartalni pobednici osvojiće BMW automobil na vikend dok će pobednik celokupnog konkursa dobiti mogućnost da oseti pravi BMW duh kroz posetu BMW muzeju, fabrici i Weltu u Minhenu.

BMW stories 2

 

Sve informacije o nagradnom konkursu biće objavljene na BMW Srbija Facebook stranici.

– BMW je način života. Za mene ovo nije samo hobi. To su rituali, trenuci, strast prema mašinama i vožnji. Ja nikada neću kupiti drugi auto – ovako je svoje BMW iskustvo u prvoj srpskoj verziji #BMWStories opisao Ivan Todorović, pasionirani ljubitelj ovog automobilskog brenda.  

Celu priču možete pogledati na zvaničnom YouTube kanalu kompanije Delta Motors.

Ovo je samo jedna od mnogobrojnih BMW akcija pokrenutih radi okupljanja svih ljubitelja i poštovaoca ovog jedinstvenog automobilskog brenda, a u cilju širenja ključnih vrednosti i jačanja prepoznatljivosti BMW brenda na teritoriji Srbije. Postoje milioni ljudi kojima je BMW neizostavni #BMWStories im omogućava da se one daleko čuju.

hotsport.rs