Da li ste ikada primetili nekog lika u teretani, ili na ulici, koji izgleda kao da je uzeo 2 košarkaške lopte, i stavio ih tamo gde bi trebalo da su mu deltoidi? Onda shvatite da su to ustvari njegova ramena. Izgleda kao da bi mogao da igra američki fudbal…. Bez štitnika.

Povezane vesti

Kako da se pretvorite u nekog takvog? Hoćete li da budete lik koji kada kupuje novo odelo, vadi umetke iz ramenog dela, da bi mogao da smesti svoja? Da li želite da budete onaj koga će ljudi pogledati, i pitati se kako neko moze da ima takve implante pored glave? Sto su ramena sira i deblja, struk izgleda manje.

Ako želite da izgledate ogromno, morate imati par ramena na koje ćete biti ponosni. Treba mnogo rada, i bićete u bolovima, ali sa ovom rutinom, za 6 do 8 nedelja, garantujem, kada pogledate u ogledalo, pitaćete se ko je taj veliki lik a ubrzo shvatiti da ste to vi.

Siguran sam da ste videli rutine koje su slične ovoj, potisak, letenje, letenje u pretklonu, i gotovo. E, ovo nije konvencionalno. Ako pratite profesionalni bodibilding, verovatno ćete prepoznati svaku vežbu.

Naravno, Arnoldov potisak, dolazi od superšampiona lično – Arnolda Švarcenegera. Počinjete sa parom bućica u visini ramena, dlanovi okrenuti ka licu. Kada pocinjete sa potiskom, okrenite bućice, tako da kada stignete do najveće tačke dlanovi su vam okrenuti na suprotnu stranu. Drzite jednu sekundu. Spustajte bućice nazad, vraćajući se u početni polozaj. Preporučujemo tri radne serije od 8-10 ponavljaja.

Jednoručno lateralno letenje. Ova forma dolazi od dvostrukog Mr.Olympie Dzeja Katlera. Uzmite bućicu u jednu ruku. Drzeći ruku, malo savijenu, dizite bućicu dok vam ne bude u ravni sa podom. Držite jednu sekundu. Vratite u pocetni polozaj. 3 radne serije od 8-10 ponavljaja.

Sedece letenje kablovima. Ako ste gledali Kolemanov DVD, znate koja je ovo vežba. Sedite iznad kablova, držite ruke povijene, koncentrisite se na ramena i ispravite ruke. Zadržite jednu sekundu, vratite u roku od 3. 3 serije od 12-15 ponavljaja.

Letenje ispred glave. Stojite uspravno, uzmite ploču koju cete držati obema rukama. Ruke prave, dlanovi jedan prema drugom. Polako dižite plocu do trenutka kada su vam ruke paralelne sa podom, zadržite malo, a onda vratite. Ne dopustite inerciji da vam pomaze, ne ljuljajte se, vec zakljucajte torzo kroz ceo pokret.

hotsport.rs

PROČITAJ I OVO:  Nikolić: Ništa nije gotovo