U želji da vam pomognemo u borbi sa viškom kilograma, predstavljamo vam dijetu sa Vojnomedicinske akademije.

Povezane vesti

Zdrav režim restriktivne ishrane, poznat kao „Dijeta sa Vojnomedicinske akademije“, ima nekoliko pravila, kojih se morate pridržavati da biste postigli željeni efekat. Sistem je ispitan u ovoj uglednoj vojnoj bolnici i opsežne studije pokazale su da daje rezultat. Uz jedno ograničenje: skidanje kilograma moguće je isključivo ako se ova dijeta dosledno sprovodi.

Eksperti tvrde da je za prvih pet dana, moguće izgubiti između četiri i po i pet kilograma. Tokom dve nedelje, koliko se preporučuje pridržavanje ovog restriktivnog režima, u proseku se izgubi 15 kilograma.

Osnovna pravila: Svi napici se uzimaju bez šećera. Sve vreme dijete neophodno je uzdržavanje od alkohola. Namirnice, predviđene planom ove petnaestodnevne ishrane, mogu da se uzimaju hladne ili tople. Ono što je, međutim, izuzetno važno jeste da se unose tačno navedenim redosledom i da se, pri tom, nijedna namirnica ne izostavi. Dijeta se sprovodi ciklično: na svakih pet dana, počinje se iz početka.

Izgubljene kilograme nećete ponovo dobiti ako posle ovog režima, svakog ponedeljka držite jednodevnu dijetu prema sledećem uputstvu:

DORUČAK: čaša soka od limuna bez šećera

RUČAK: jabuka, parče dvopeka

VEČERA: kuvano jaje, paradajz, dvopek.

Tokom dvonedeljne dijete, doručak je uvek isti. Sastoji se od jedne pomorandže, jednog parčeta dvopeka, šolje čaja ili kafe bez šećera.

PRVI DAN

RUČAK: pomorandža, jedno kuvano jaje, kisela pavlaka, dva parčeta dvopeka.

VEČERA: dva paradajza, dva kuvana jajeta, pola glavice kupusa, dva dvopeka.

DRUGI DAN

RUČAK: pomorandža, kuvano jaje, kisela pavlaka, dva dvopeka.

VEČERA: 125 gr. mlevenog mesa, jedan paradajz, pomorandža, parče dvopeka, šoljica čaja, ili kafe – bez šećera.

TREĆI DAN

RUČAK: jedna pomorandža, kuvano jaje, kisela pavlaka, glavica zelene salate (ili jedan krastavac).

VEČERA: 125 gr mlevenog mesa, pomorandža, parče dvopeka, šoljica čaja, ili kafe bez šećera.

ČETVRTI DAN

RUČAK: 125 gr kravljeg sira (mlad), pomorandža, parče dvopeka.

VEČERA: 125 gr mlevenog mesa, dva paradajza, parče dvopeka.

PETI DAN

RUČAK: 200 gr kuvanog mesa, jedan paradajz, parče dvopeka.

VEČERA: pola kilograma kuvanog povrća, jedno kuvano jaje.

hotsport.rs