red bul

Povezane vesti

Šef Reb Bulovog tima, Kristijan Horner, veruje da je glavni apgrejd koji je Red Bul napravio na bolidu glavni razlog zašto je Veberova forma otišla na dole, a Fetelova na gore, sve do titule.

Na polovini sezone, Veber je bio bolji od Fetela, i moglo se reći da je bio glavni kandidat za titulu, sa deset poena više od Fetela. Ipak, u drugom delu, kada je Red Bul napravio promene na bolidu za trku u Singapuru, Fetel je pobedio četiri puta uzastopno i do kraja osvojio 141 bod što ga je dovelo do titule, dok je Veber uspeo da sakupi svega 47 poena.

„Siguno je da je Seb uspeo da izvuče više od bolida od Marka.Čini se da je setap bio mnogo bliži onome što Fetelu odgovara nego Veberu, ali ipak i Veber je osvojio pol poziciju u Koreji, bio drugi na startu u Abu Dabiju i bio bolji u kvaifikacijama u Brazilu. Uglavnom se čini da je Fetel uspevao u trkama da izvuče više od Marka.“

„Svakako u prvom delu sezone, Sebastijan nije bio baš na visini zadatka, ali je osvajao dovoljno bodova i sačekao da dobije auto sa dobrim performansama, kako bi pokazao šta zna.“

Iako je Fetel postao praktično Red Bulov prvi vozač, Horner tvrdi da je borba između dva vozača, slična onoj koja je bila između Džensona Batona i Luisa Hamiltona u Meklarenu. „Mislim da varira od staze do staze, od uslova do uslova. U Brazilu, između Luisa i Džensona bilo je puno različitih momenata u različitim momentima trke.

Nešto od toga je stil, nešto od toga su linije koje se koriste, ali uvek se polazi od iste polazne tačke, a do vozača je koliko će iskoristiti potencijal automobila. Marku uopšte nije lako, jer je on vozač svetske klase, ali opet, bori se protiv najboljeg na svetu. Teško je bilo kom vozaču da to prihvati.“