Adrian Njui

Povezane vesti

Tim je nekoliko puta bio u centru pažnje zbog kontroverznih delova koje su stavljali na automobil. Često su bili meta drugih timova koji su se žalili na „legalnost“ tehničkih rešenja poput rupe u podu ispred zadnjih točkova pred GP Monaka ili mapiranja motora pre trke u Mađarskoj. Ali, posle Alonsovog apela da i Ferari počne da radi iste stvari kako bi dobio na brzini, Njui je rekao da je to jednostavno deo F1.

„Izgleda da smo na skoro svakoj trci bili optuživani da smo radili nešto nelegalno. Ipak, uvek smo bili u okvirima legalnosti, na ivici, i to je ono što bi mi i trebali da radimo u F1 takmičenju. Ne postoji takva stvar kao što je „Duh regularnosti“, jasno je šta sme a šta ne sme da se radi. Radimo sve što možemo da budemo najbrži i tako će i ostati. Dno automobila je legalno i pobedili smo na trkama…“