Povezane vesti

Šef F1 tima Toro Roso i direktor medijske kuće Red Bul Medija kaže da je njegova firma u procesu dobijanja svih komercijalnih prava na WRC takmičenje i to na duži rok. Po prvi put on je objasnio neka razmišljanja zbog kojih je Red Bul krenuo u proces sponzorisanja i preuzimanja prava…

“Samo vreme će pokazati da li smo bili u pravu i koliko će biti uspešni naši napori. Kao i u svakom automoto sportu, i ovde su važna velika imena i trebalo bi im dati mnogo više prostora u medijima.“

Za razliku od Žana Toda, koji pokušava da vrati stari format relija u kome će deonice biti duže i napornije, i zahtevati mnogo veću izdržljivost, Matešic je protivnik toga.

“Mislim da nema smisla vraćati se u prošlost. To sa sobom donosi opasnost, a ja lično smatram da takmičenja ne treba da budu opasnija nego što su sada.“

WRC takmičenje je par puta popilo optužbe da je previše vezano za fabričke timove i za podršku velikih proizvođača automobila. Nekada se takmičilo sedam različitih kompanija, a sada su ostali Citroen, VW i Ford, koji se zvanično povukao..

„Naravno, veći broj proizvođača je važan za WRC, i nije toliko bitno da li su timovi privatni ili fabrički, ako imaju pristojne uslove i podržani su od proizvođača. Važno je da timovi i njihovi vozači budu dobri i brzi, da budu kompetitivni i da prave dobru zabavu za gledaoce.“

Izvori iz FIA-e kažu da je ugovor u pripremi, ali da još uvek nije potpisan i da je ostalo nekoliko tačaka da se usaglasi…